Wednesday, May 12

bab sedih plak....

da msuk bab sedih nie, seharian aku xtidor smalam, keje giler aku wat, kul 2 pgi, jln kaki, pegi sari 1, dari sari 9... tkot aku, sbb? aku nk jumpa mmbr aku.. dia je yg msj aku mse tue, alang2 dia xtido agi, aku pegi jela, kul 4, dkt kul 5, aku blik, sbb dia da ngntuk... nk suh dia anta aku, cian lak.. menyeramkan... huhuhu.. n! aku nk gtaw, aku da taw mksud "PEMUSNAH HUBUNGAN" yg dimksudkan oleh makhluk yg anta msj kt aku tue.. aku nk ckp sape penghntr msj tue? aku pon xtaw, sbb aku xknl pon sape, kepada "sidia", aku bkn xnk gtaw sape yg msj aku tue, tpi, aku mmg xtaw sape, stkt number je, tpi kan, kbodohan aku terserlah, sbb aku da delete msj tue... sebbnya, aku xpecaye pon... sampai la kesudahan hubungan kita cmni, bru la aku pecaye, aku mmg pemusnah hubungan korang, suka wat ko serabut kpala, aku ptot berterima ksih kt org tue, sbb sdrkan aku... aku xgtaw jgk yg aku xknl dia tue, aku taw, ko xpecaye.. I'm so sorry. aku xbermksud nk skitkan ati ko, aku mintk maaf byk2.... :'(

No comments:

Post a Comment