Saturday, May 9

arggggggh!!!

aku da mule rse tensiooon!!!! aku nk watpe nieeeeeeeeee!!! huhuhuu.....
aku nk mak aku... cmne nie?? aku rindukan mak aku... aku nk dieeeeeeeeeeeeeeee!!!! huhuhu.... sesape yg duk kt mak korg tue... korg kimsalam kat diorg erk... korg kim slm tue, umpama aku la tue....

aku nk die... mne aku nk carik... aku nk menjerit.... klu mak aku de skang nie... die mesti bagi aku bahu die tuk nangis... tpi, aku xletak pon atas bahu die... aku tidur atas pehe die... huhuhhuu....

aku syg mak aku, lebih dari aku sayang abah aku sendiri... bab mak aku, dari kecik, smpai sekarang, kalau die keje malam, die mesti bawak aku pergi hospital... adik adik aku kene tinggal... hehehehe....

bukan aku xsayang abah aku, tpi, abah aku selalu tinggalkan umah... abah aku keje kat terengganu... tpi skarang, da pencen da... so, duk umah la... tpi, taw2 jela... klu org yang da bekerja, mane boleh nk duk diam2 kan?? hehehe

ape aku suke kat abah aku nie, ape aku nak semua dapat... hehehe besh! tapi, die sayangkan eka tue, lebih r... adik bongsu aku.... xkesah la... yang penting, mak sayang kan aku.... hehehehe.....

makkkkkkkkkkk......
abahhhhhhh...........
kakak sayang mak ngan abah.... nnti, kakak blik, kiter kuar jenjalan errrk!!!
abah r drive...
hehehehehe
muaaah!!!!
luv u all laaaaaah!!!!

No comments:

Post a Comment